Resultats de la cerca
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
CONEIXEM EL POBLE ESPANYOL DE LA MÀ DE...
El guia no arriba i el grup comença a impacientar-se. Arriba en Xisco, un treballador de manteniment que coneix molt bé les històries i llegendes del poble. Us deixareu guiar per ell?
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Monòlegs Científics amb Big Van Ciència
Monòlegs Científics per apendre de ciència al mateix temps que ens difractem de riure.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.