Resultats de la cerca
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Texaventura…hem d’escapar!
A partir d'un joc amb diverses proves i enigmes, els equips van coneixent aspectes de la història de la indumentària. També coneixen en profunditat les col·leccions del Museu Tèxtil..
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
Palanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
LA GIMCANA DELS ODS
Gimcana interactiva on els alumnes descobreixen els ODS amb jocs, reptes i experiments per entendre la sostenibilitat i aplicar accions responsables al seu dia a dia.
Connecta't a un satèl·lit real! - Controla l'estat medioambiental del teu centre
Per primer cop, us podreu conectar a un satèl·lit real, interaccionar amb ell i enviar dades a temps real de l'estat medioambiental del vostre centre escolar!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.