Resultats de la cerca
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals diverses
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.VISITA GUIADA PRMÀRIA
Destinada a primària.
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.