Resultats de la cerca
DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
Catapulta la teva punteria
Construeix una catapulta i encerta el teu objectiu. Com funciona una catapulta? Quina força i angle ha de tenir perquè el nostre projectil arribi al destí desitjat?
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
Un velero musical en un mar de poesía
"Un velero musical en un mar de poesía" és un taller adreçat tant a persones adultes com a infants; la música i la literatura no tenen edat i totes dues barrejades ajuden copsar l'art amb més plenitudIntroducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.