Resultats de la cerca
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
Crea i recicla
Taller teòric i pràctic sobre el reciclatge, treballarem les 3R i altres R no tan conegudes,
Xerrades i tallers: Migracions, irregularitat i refugi
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Descobrim la sexualitat
En aquest taller abordarem el coneixement del cos i la sexualitat sense tabús i des d’una perspectiva feminista. Ho farem a través de dinàmiques participatives que generin debat entre els i les partic
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
La Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.