Resultats de la cerca
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Per equips, cada un amb un mapa i brúixola, haureu de trobar les diferents balises que hi ha senyalades al vostre mapa. Guanya l'equip que en troba més correctament amb el menor temps possible!
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.