Resultats de la cerca
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Construïm refugis: la Guerra Civil a Martorell.
Xerrada i visita posterior al refugi antiaeri de la Plaça de la Vila de Martorell per tal de conèixer com van afectar els bombardejos al barri de la Vila el gener de 1939.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.