Resultats de la cerca
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!Ecologia de les fagedes
Activitat per a conèixer la diversitat d'ambients naturals de la zona volcànica de la Garrotxa i aprendre la metodologia per a realitzar un inventari ecològic i forestal.
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysUN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
La Manresa d’Ignasi de Loiola
Visita els espais ignasians de Manresa
Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.