Resultats de la cerca
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
DIVERSITAT AFECTIVA, SEXUAL I DE GÈNERE / LGTBI+
Aquest taller ofereix una aproximació respectuosa i sense prejudicis sobre la diversitat sexual i de gènere i promou la reflexió sobre les diferents violències que afecten al col·lectiu LGBTI+.
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Trastofonies, mostra interactiva d'andròmines sonores
Instruments Trastocats, una col·lecció d'instruments musicals construïts amb materials del nostre entorn, i inspirats per instruments d'arreu del món, i totes les èpoques.La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
Endrecem el territori
Activitat per a conèixer el procés d'avaluació d'impacte ambiental situant-se en el context geogràfic, geològic, botànic, faunístic i socioeconòmic del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.