Resultats de la cerca
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Descoberta del sòl
El sòl és un recurs clau per la vida, la biodiversitat, el cicle de l’aigua i la producció d’aliments. La fertilitat del sòl ens ajuda a fer front al canvi climàtic amb el seu poder fixador de carboni
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Taller d'Astronomia de Dibuix astronòmic amb astroxperiences.com
Descobreix el meravellós món del dibuix astronòmic en aquest Taller o Curs que t’oferim. Aprendràs a captar i il·lustrar amb habilitat els diferents objectes i fenòmens celestes.
Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.