Resultats de la cerca
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Tallers i Formació artística per a Centres Educatius
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entorn
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.