Resultats de la cerca
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
Visita taller "L'escola va al circ"
Vine amb la teva classe a conèixer com és una escola de circ
Sobreviure a la prehistòria!
En aquesta activitat ens convertirem en arqueòlegs i arqueòlogues per descobrir com era la vida a la prehistòria i entendre la importància de les eines en la transformació de la societat.
Internet Segura per a mares, pares i docents
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.