Resultats de la cerca
Aventura al Castell: a la recerca del tresor perdut
Introduir els infants en la història i l’arquitectura medieval a través d’una experiència participativa i divertida d’exploració pel nucli antic, treballant en equip i fomentant la seva creativitat.
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les Aigües"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Espectacle de Màgia: Inòpia!
Espectacle de màgia tendre, visual, inclusiu i participatiu.
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Empúries pista a pista
En aquest joc haureu de resoldre els enigmes i preguntes sobre el jaciment i la cultura grega i romana, amb un temps límit i competint entre ells per descobrir qui sap més sobre el món clàssic!
La custòdia entra en joc
Aprèn com funciona un acord de custòdia per la conservació de la natura!
A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.