Resultats de la cerca
Jo sé cuidar-me
Taller d'autoestima, autoconcepte i respecte.
CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
Trastofonies, mostra interactiva d'andròmines sonores
Instruments Trastocats, una col·lecció d'instruments musicals construïts amb materials del nostre entorn, i inspirats per instruments d'arreu del món, i totes les èpoques.Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.