Resultats de la cerca
Anem al Museu Darder i descobrim l'Estany
L'origen dels Museus de Ciències Naturals, la figura d'en Francesc Darder i la taxidèrmia. La conca lacustre de l'estany de Banyoles: Geologia, Biodiversitat i transfomació per mà de l'home.
INTERSECCIONALITAT #STOP DESIGUALTATS
Aquesta activitat introdueix la perspectiva interseccional, promovent una reflexió crítica sobre privilegis, opressions i resistències que afecten o són exercides per tothom.
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.Visita aventura al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Aventura en grup pel nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.