Resultats de la cerca
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
COMPRA DE MANERA SOSTENIBLE
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.