Resultats de la cerca
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
El procés tèxtil
Visita guiada pels diferents espais productius de l'antiga fàbrica
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al Lluçanès
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Quina família més mona!
Introducció a l'origen del bipedisme i l'evolució del llinatge de l'espècie humana
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.