Resultats de la cerca
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
VIURE A LA VILA MEDIEVAL
Activitat dinamitzada per conèixer el passat medieval. Com devia ser la vida fa 700 anys? Com devien ser els carrers i les cases? I sobretot, com devia ser la gent que hi vivia? Viatgem al passat!
EMOCIONA'T AMB L'ART (Museu Deu)
Us heu preguntat alguna vegada per a què serveix l’art? Quina és la seva funció?
LA PEDRERA: Els animals gaudinians i on trobar-los
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
La descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
Visita la Fassina Balanyà - destil·leria d'aiguardent
A partir d'una antiga fàbrica del segle XIX expliquem aspectes tan quotidians com l’estalvi, l’aprofitament i el reciclatge.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Escalada per a noies i nois d'ESO i batxillerat
Escalar i passar-s'ho bé sense importar l'experiència prèvia: Blocat.
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.