Resultats de la cerca
Sostenibilitat d'un bosc
Visita comentada al Bosc Inundat
La mirada de l’arbre dels sis miralls
Descobreix les relacions entre espècies d'un ecosistema
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
HISSEU ´LES VELES!
Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
El mural de Sol LeWitt
Color, línia i moviment!
PAUL AND THE FLOWERS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.