Resultats de la cerca
Anem al Museu Darder i descobrim l'Estany
L'origen dels Museus de Ciències Naturals, la figura d'en Francesc Darder i la taxidèrmia. La conca lacustre de l'estany de Banyoles: Geologia, Biodiversitat i transfomació per mà de l'home.
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Visita Mas de Colom - Casa Borges
L'experiència Borges, l'experiència de la terra i els orígens d'una gran empresa
Espectacle Musical: LES SONOHISTÖRIES D'EN FIL I EN FLUT.
En Fil i en Flut han viatjat i estudiat música en molts indrets i països diferents, llunyans i no tan llunyans. I ens han portat instruments i músiques de tots els llocs on han estat. Us ho perdreu?
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Joc de la xarxa tròfica del sòl
Contextualització de què és el sòl i quina funció fa a les nostres vides, perquè és important i quin és el seu vincle amb el canvi climàtic a través d'un joc de taula
Tallers de cuina a Can Pidelaserra
Melmelada, mató, formatge, galetes, mones de Pasqua i ous decorats. Inclou visita als animals de la granja . Cada infant s´endurà a casa la seva propia elaboració.
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.