Resultats de la cerca
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Un doblatge de pel·lícula
Taller on s'aprenen els aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge.Juguem amb el cos!
Taller d'expressió corporal per descobrir com es relacionen les diferents parts del cos.
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Colors en pols. Els pigments de l'art medieval
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari pictòric per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Visita dinamitzada al Conjunt Romà de Centcelles
Visita dinamitzada al conjunt romà de Centcelles, on prenen el protagonisme la participació i el diàleg
Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.