Resultats de la cerca
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaUN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
VAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.