Resultats de la cerca
Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
Ecologia de les fagedes
Activitat per a conèixer la diversitat d'ambients naturals de la zona volcànica de la Garrotxa i aprendre la metodologia per a realitzar un inventari ecològic i forestal.
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Taller dels engranatges
Taller de mecànica elemental, per a que els nens i les nenes reconeguin els diferents tipus d’engranatges, així com les seves múltiples aplicacions
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.
El procés tèxtil
Visita guiada pels diferents espais productius de l'antiga fàbrica
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.