Resultats de la cerca
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta de l'Escola Universitària ERAM, està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
Taller de Màgia
Tallers de màgia dissenyats acuradament per a cada una de les etapes educatives. Ens convertim en il·lusionistes?
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..CIUTAT DE CARTRÓ
Activitat molt creativa que reforça el concepte de reciclatge i el treball cooperatiu.
Els reptes de canvi climàtic
En aquesta activitat coneixerem els ODS a través de jocs i dinàmiques que ens ha preparat algú molt especial.
Planetari mòbil escolar
Planetari per muntar dins el centre educatiu. Diverses propostes des d'Educació Infantil a 4t d'ESO. Activitats adaptades a cada nivell.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.