Resultats de la cerca
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.D'Euterpe a Cecília. Música a la Catedral a través de la història
Abordarem la música que es troba a la Catedral a través d’una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per resoldre un immersiu joc de pistes.
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
Barranquisme iniciació a la Vall d'en Bas
Situat a la Vall d'en Bas (La Garrotxa) i sota el Salt de Sallent (un salt d’aigua de 140m), trobem el barranc del Gurn, un bonic barranc ideal per a iniciació/primer contacte i grups escolars.
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.