Resultats de la cerca
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
Esquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
Que sabem del porno?
Dinàmica participativa
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.