Resultats de la cerca
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.MANS, espectacle visual i poètic
Mans és teatre visual, i poètic que fa servir diferents llenguatges artístics. La imaginació projecta idees, la raó les endreça i les mans les fan realitat. Tot per descobrir, tot per fer.
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Fem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
FEM LA VOLTA AL MÓN (Museu Deu)
Un viatge per diferents continents i cultures de la mà d'objectes diversos.
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.