Resultats de la cerca
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
FORMES, LLETRES I COLORS A TRAVÉS DE L'ART
Us proposem una activitat per iniciar-vos al món artistic visitant el Museu Fran Daurel i després creant un llenç en grup i també de manera individual.
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
AVENTURA: BOSC VERTICAL, TIROLINES I CIRCUIT D'ORIENTACIÓ
Excursió de tot el dia a l'Escola de Natura Mas Pagès. L'activitat principal dura 4h i després complementem l'estada amb jocs i lleure. Hi ha la possibilitat de dinar a la casa o de portar-se'l de cas
Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.