Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Aventura per la Vila! Gimcana de pont a pont.
Descobreix els edificis més emblemàtics de l'antic barri de la Vila, a Martorell, tot fent una divertida gimcana des de la Plaça de l'Església, a prop del Pont d'Anoia, fins el Pont del Diable.
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
El ferro i el seu treball
Visita a l'última Farga que va treballar a Catalunya i complementa-ho tot visitant la col·lecció del ferro del Museu Etnogràfic de Ripoll.
Visions de la dona
Parlarem de com l’art ha estat reflex del rol de la dona en diferents moments de la història i plantejarem una activitat col·laborativa per reflexionar-hi.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.