Resultats de la cerca
La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Dona’m una dent i et diré qui i com ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Tallers i Campionat de Scrabble en català
L'Scrabble és una manera lúdica per a practicar el català (cal vocabulari i una bona ortografia per aconseguir fer punts) i la millora del càlcul mental (comptant els punts).
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.