Resultats de la cerca
Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!CAPGIREM EL GÈNERE
Taller vivencial per a infantil que qüestiona estereotips de gènere a través del joc, el cos i els contes, promovent llibertat d’expressió, respecte i coeducació.
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiu
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC
Ens familiaritzarem amb la llegenda de sant Jordi. Davant d’una pintura gòtica, els personatges ens narren les seves aventures. Un fantàstic drac ens guia en un recorregut pel museu.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Mostrant 1-10 de 1.998 elements.