Resultats de la cerca
Una petita escapada amb una gran història al Tren del Ciment
El Tren del Ciment se situa en un entorn natural excepcional com és la comarca del Berguedà. Amb més de 100 anys d'història. Avui dia, el Tren del Ciment representa una joia ferroviària.
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
La descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
Sonda atmosfèrica - explora les primeres capes de l'atmosfera
Com varia la temperatura amb l'altitud? i la pressió? Explorarem com és l'atmosfera amb un globus sonda que s'aixecarà més de 50 metres i ens enviarà dades i imatges del seu entorn en directe!
Visita al Parc Eòlic de Rubió
Visita guiada a un Parc Eòlic per descobrir com es va construir, com funciona i importància de les energies renovablesCurs d'assessorament biològic
Curs per a tot l’alumnat de batxillerat interessat a fer el treball de recerca relacionat amb la temàtica marina, i en especial amb la Mediterrània. Aquest curs té la finalitat d’assessorar i orientar
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.