Resultats de la cerca
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
Aventures del plistocè!
Quins animals habitaven la nostra terra a la prehistòria? En aquesta activitat excavarem com es fa als jaciments arqueopaleontològics per trobar i analitzar els fòssils de la fauna del Plistocè.
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
STEAM: Quin paper juguen les matemàtiques a la societat?
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Sabem que en la ciència i la tecnologia hi juguen un paper essencial, però potser no som tan conscients.
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.