Resultats de la cerca
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.COLÒNIES VOLCÀNIQUES
Estades de 2, 3, 4 ó 5 dies, on els/les alumnes s'endisaran en el món del vulcanisme mitjançant visites a diferents reserves naturals del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
INTERSECCIONALITAT #STOP DESIGUALTATS
Aquesta activitat introdueix la perspectiva interseccional, promovent una reflexió crítica sobre privilegis, opressions i resistències que afecten o són exercides per tothom.
Visions de la dona
Parlarem de com l’art ha estat reflex del rol de la dona en diferents moments de la història i plantejarem una activitat col·laborativa per reflexionar-hi.
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.