Resultats de la cerca
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
Taller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaVisita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.