Resultats de la cerca
Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentació
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
SALUT, NATURA I EMOCIÓ - Activitat de Benestar Emocional
Passejada per la natura per ajudar a l'infant i/o adolescent a tenir una mirada humil, respectuosa, generosa, empàtica, assertiva, activa, crítica, constructiva i amorosa.
Toc, toc! Qui hi ha?
Espectacle de titelles per a infants des d'1 anys fins a 7 anys. Obra educativa, lúdica i interactiva, que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
TALLER DE PERCUSSIÓ AMB EL CAJÓN
Taller molt dinàmic en el que descobrirem com sona i com es toca el Cajón. Aprendrem a col·locar el cos i mans correctament, coordinarem, ens sincronitzarem els uns amb els altres, i a tocaaaar!!!
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.