Resultats de la cerca
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Qui viu a l'estany?
Activitat que dóna a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Ètica i Recerca
Alternatives a l'Experimentació Animal en l'Àmbit Farmacèutic. L’objectiu és proporcionar una visió sobre l’experimentació animal i les seves alternatives: Reemplaçament, Reducció i Refinament (3Rs)
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
Introducció a l'astronomia III
El cel vist des de la Terra i les estacions
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.Mostrant 1-10 de 1.994 elements.