Resultats de la cerca
Submergeix-te
A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaL’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIGas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsColònies escolars, Sortides d'un dia, Treballs de síntesi (ESO)
Anem de colònies per aprendre, conviure i passar-ho bé amb els companys. A les sortides d'un dia descobrirem un munt de coses noves i amb els treballs de síntesi coneixerem a fons l'univers.Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Petjada de pingüí
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Com viuen els pingüins? Què mengen? Com es reprodueixen? Descobrim-ho!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.