Resultats de la cerca
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!
Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.
Del sílex al xip
Al llarg de la humanitat, l'home sempre a anat millorant les seves eines per tenir una vida més confortable.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Atrapa la bandera!
GimcanaOlimpíades de saber per estudiants de secundària i batxillerat
Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l'interès de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.