Resultats de la cerca
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
L'ESTRELLA FACUNDA (CONTE+LAB / Taller)
Una preciosa cala va ser arrasada per un ús abusiu i irracional: es llençaven plàstics, s'gafaven les estrelles de mar... L'única supervivent va trobar una original solució per recuperar el medi...
El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entorn
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualEl castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.