Resultats de la cerca
VISITA GUIADA ARQUITECTONICA AL POBLE ESPANYOL.
Acompanyats d'un guia oficial farem un recorregut pel Poble Espanyol per conèixer la seva història i els elements arquitectònics més rellevants que hi trobem. Disponible en molts idiomes
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.
NETEGEM L'AIGUA
Activitat experimental sobre la importància i la dificultat de tenir aigua potable i de depurar aigües residuals per a garantir el desenvolupament i protegir el medi natural
Estades de Mar Aventura - Costa Daurada
Gaudeix amb el teu centre o grup d'una jornada o varis dies d'activitats marítimes a la Costa Daurada! No us ho podeu perdre!
MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso
Montserrat 360º
Amb el Centre Excursionista de Catalunya recorrerem alguns dels senders més panoràmics i d'interès de Montserrat: coneixent flora, fauna i geologia.
Bateria electrònica amb Scratch i makey-makey
La música, la programació, l'electrònica i les manualitats s'uneixen en aquesta divertida activitat STEAM per crear una bateria electrònica que sona de veritat!
El botí d'en Capablanca
De la ma del bandoler Capablanca l’alumnat descobrirà l’època del barroc a partir del fenomen del bandolerisme.
Explorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.