Resultats de la cerca
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (16 de juny de 2026)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del dimarts 16 de juny.
EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
Visita dinamitzada: “Talking brains” (Lleida)
Un viatge a l’interior del nostre cervell
Premis d'àmbit audiovisual i artístic
Premis als treballs de Recerca de caràcter artístic
JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.