Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
La pòtencia de les fractals
Has sentit mai a parlar de les fractals? Et creus capaç de crear figures infinites? Aprèn a dibuixar, construir i crear fractals de grans dimensions. Aprèn els secrets per construir figures infinites!
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.COS QUE EXPLICA
COS QUE EXPLICA: Projecte per a alumnes que fomenta l'expressió lliure i la creativitat. Ensenyem a narrar històries amb el cos, mitjançant jocs de clown i improvisació guiada. Estimulem el moviment,
Estades de Mar Aventura - Costa Daurada
Gaudeix amb el teu centre o grup d'una jornada o varis dies d'activitats marítimes a la Costa Daurada! No us ho podeu perdre!
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
REPENSANT LES MASCULINITATS
Què vol dir això de ser un home? Aquest taller pretén ser una eina per poder repensar com podem els homes estar en el món i construir masculinitats respectuoses i igualitàries.
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.