Resultats de la cerca
Descobrint els vertebrats
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaEcoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Jornades Portes Obertes Online - Graus ESADE
Connecta't a Jornades Portes Obertes Online dels Graus ESADE
Disseny d’activitats i projectes a mida
Si busques continguts de qualitat per al teu alumnat, ja sigui per projectes o de manera tradicional, el nostre equip està preparat per oferir-te solucions personalitzades.
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.