Resultats de la cerca
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
MNACTEC en ruta: Descobrim el geni Leonardo da Vinci
Activitat interactiva per descobrir aquest geni i aprendre curiositats de la seva gran obra creativa relacionada amb invents, màquines i tecnologia
Taller del so: longituds i freqüències
Taller per aprendre què és el so, com es produeix i com es propaga, a través de l'experimentació
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Decoració reciclada
Descobreix com fer manualitats creatives amb material reutilitzat per Nadal, Castanyada o Sant Jordi. Crea decoracions úniques mentre aprens sobre sostenibilitat!
El meu cos és un món. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
LA GEOLOGIA DEL MASIS
Pujarem al punt més elevat del Tarragonès, el cim de Caro a 1.442 metres d'altura. Durant la sortida explicarem la creació de les muntanyes, l'evolució, les espècies rupícoles i tots aquells accidents
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.