Resultats de la cerca
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Les abelles a l'escola. Dolces Xerrades a les Escoles
Les visites als centres educatius són xerrades interactives on els més petits aprendran com treballen els abellaires i les abelles.
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC
Ens familiaritzarem amb la llegenda de sant Jordi. Davant d’una pintura gòtica, els personatges ens narren les seves aventures. Un fantàstic drac ens guia en un recorregut pel museu.
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.