Resultats de la cerca
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
PINTEM CERÀMICA AMB ENGALBS
Us proposem una activitat per conèixer l’ofici de ceramista i decorar una peça (tassa, got, bol) que un cop cuita podeu utilitzar-la per casa!
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Un velero musical en un mar de poesía
"Un velero musical en un mar de poesía" és un taller adreçat tant a persones adultes com a infants; la música i la literatura no tenen edat i totes dues barrejades ajuden copsar l'art amb més plenitudCaracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Llum i color (Tarragona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.