Resultats de la cerca
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
Construim mons amb peces imantades Magna-Tiles i animals
Interactuar amb una gran quantitat de peces magnètiques translúcides per descobrir-ne la potencialitat: la geometria, la construcció en dues i tres dimensions, la relació amb l’espai i la llum.
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
Anem al Museu Darder i descobrim l'Estany
L'origen dels Museus de Ciències Naturals, la figura d'en Francesc Darder i la taxidèrmia. La conca lacustre de l'estany de Banyoles: Geologia, Biodiversitat i transfomació per mà de l'home.
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundat
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.