Resultats de la cerca
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Olimpíada Química de Catalunya
El Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya, convoquen enguany la 35a Edició de l' Olimpíada Química de Catalunya
LA MALETA DE LA KAYRA I EN MALIK
Entre tot el grup compartim coneixements envers la cura dels gats i gossos i aprenem a responsabilitzar-nos dels nostres companys animals respectant la seva naturalesa i la convivència ciutadana.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Sostenibilitat d'un bosc
Visita comentada al Bosc Inundat
Visita Mas de Colom - Casa Borges
L'experiència Borges, l'experiència de la terra i els orígens d'una gran empresa
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.