Resultats de la cerca
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
Visita al Pavelló de la República
En aquesta visita guiada aprendrem sobre l'arquitectura i la història del Pavelló de la República recorrent la reconstrucció que se'n va fer l'any 1992.
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.El laboratori: Mentora Alsina
Coneixerem com funcionava un taller de física de l'any 1907
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
Ludoteca musical
La ludoteca musical és una activitat, que podreu contractar i la portarem a la vostra escola. Una activitat de 2 a 99 anys, i on els jocs de música seran els protagonistes.Micràrium.
Passió pel que és diminut
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.